tisdag 22 december 2009

¤ från stan tillbaka till vingåker! ¤

Heeejsan, för engångs skull! haha
ligger nu i min säng i lilla vingåker, Igår kväll vid 6? Så tog jag bussen in till stan ( katrineholm ) för att träffa salina och lilla emanuel :) har verkligen saknat min bästa vän, skönt att äntligen fått träffat henne må jag säga... Vi satt bara hemma hos henne, käkade pizza och pratade om allt och inget :) Och jag lekte själv klart med emanuel som har blivit jätte stor sen sist jag såg han,.
Och idag på tal om inget så är det även väldigt tomt i huset här hemma, eftersom min käka lillasyster åkte till norge idag, för att fira jul uppe hos sin pappa. kommer kännas konstigt att fira jul utan henne, Men jag hoppas att jag hinner träffa henne något innan jag åker tillbaka till östersund igen
____
__
Imorgon är det onsdag & julafton på torsdags, känns helt sjukt. känner inte så pepp inför julafton heller?. Imorgon så ska jag iallafall åka ut och rida min lilla bebis igen :) sen efter det så vet jag inte alls vad som händer, sånt som märks.
Nu har jag inte så mycket mer att skrvia just nu..
,.
Kl ; 21,25

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar