måndag 28 december 2009

¤ jahaaap! ¤

salina lyckades inte väcka mig idag som hon allt försökte med :P men lilla jag jennifer vaknade kl 3 idag, mmm fy skäms på mig. Så just nu så sitter jag med datan nere i vardagsrummet, har vart själv hemma tills nu då mamma kom hem, hela dagen nu sen jag vaknade så har jag försökt fått lite eld i brazzan men nejdå.. svinkallt är det i huset, men mamma fixade till det nu ;)
___
____
Idag så ska marina komma hit och umgås lite, annars så blir det nog att vandra bort till elin & jens som vanligt :) Imorgon så åker jag till stan ( katrineholm ) till salina för att umgås med henne och shoppa som bara den!! Härligt ;)
.,
Nej skriver nog lite senare igen, ska kanske fixa iordning mig lite, sitter bara i morgonrock :P
Kl; 26,4o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar