fredag 18 december 2009

¤ saknar folket redan?, och dig? ¤

Om jag ska vara helt ärlig, så .... så saknar jag fan dille redan lite :O! Eller jag dille & dille, men allt folk där borta, min lilla familj! tookiga familj, men som jag ändå gillar stort!
Och allt annat föölk som gör ens dagar. Helt sjukt, att man nästan länktar tillbaka till östersund igen. Men det gör jag lite kanske om jag ska vara ärlig, känns konstigt på ett bra och dåligt sätt att vara hemma, skönt att träffa alla och så..
Men det är ändå allt folk där uppe som under 4månader umgåtts med mig, bra dagar som dåligt. stöttat mig och vet allt om mig, och som har hänt mig dom senaste månaderna,
vilka vissa här nere inte har en susning om. Dom där uppe står mig mycket närme än dom här nere? jaoo..
Får nöja mig med där här bilderna så länge, eftersom min uuber söta lillasyster har lagt mitt USBminne någonstans där jag inte kan hitta det =/ menmen, det kommer väl fram förr eller senare hoppas jag (:
,.,.,.,
_____
__
Och på tal om inget, Tack för jag fick sova hos dig natten till idag (f..) och för att du var gullig och körde mig till tågstationen, och tack för den mysiga kvällen igår med :) synd bara att inte vi kan ses nu på 2 veckor, men men.. tiden här nere kommer nog att gå fort så är snart tillbaka i östersund igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar