söndag 20 december 2009

¤ jahaaaap! ¤

Jag saknar det gammla vingåker! & allt som var och fanns innan jag flyttade upp till östersund,(fast ändå inte) visst finns vissa saker som gick åt helvete innan jag flyttade, menmen. Saknar ändå allt det gammla som man gjorde med vännerna och allt det roliga som hände då!
Fast känns ändå skönt att jag längre inte bor här på heltid. Finns för mycket gammalt jag helt ärligt än inte kommit över,(dig?) Tror jag bara av någon slump när jag flyttade la dig bakom mig, sen nu när jag är tillbaka här nere i vingåker, så kommer allt på tanke igen? mm så är det! och jag vill inte, åka tillbaka till mitt kära östersund där jag gillar och älskar att vara ? jaa tack, jag gillar mitt liv där uppe :)
Här "hemma" i vingåker, finns det för mycket gammal som får mig på dåliga tankar & även känna mig nere. Plus att jag känner mig inte hemma här längre :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar