måndag 14 december 2009

¤ Hos emma (: ¤

sitter nu hos söötungen emma, och kollar på när hon fixar sig lite (;
har spenderat min kväll här efter att jag vart klar med allt tvättande och städande, fast har en tvättmaskin som är klart och väntar på mig i mitt hus, som jag tror vill bli upphängt :P
Men får se när jag orkar lyfta på mig och gå ut i kylan för att vandra över till min hus,
___________
______

Imorgon efter skolan så åker jag & emma in till stan för att handla lite och emma ska köpa julklappar (: får se om jag klarar av att hålla mig från att handla något, haha! ( lycka till lilla jennifer )
Nej ska försöka hitta något till min underbara mamma, Och inte denna gång handla något till mig istället..

1 kommentar:

  1. mwihi :H, så trevligt så ^^ . och imorrn ännu mer trevligare ;D/ emma

    SvaraRadera