tisdag 2 februari 2010

¤ .............


7 månader sen, 7 hela månader sen det tog slut! Mer än 2år & 6månader hade vi tillsammans.. Och vi har inte pratat något alls sen det tog slut, förs jag kom hem på julovet, och det var verkligen skit jobbit,tanken på att jag sov hos dig & tanken på allt annat, Kunde inte sova ett skit inatt, tankar som snurra som bara den. Och ja, jag saknar det vi hade, och bara tanken på att det tog slut mellan oss för att jag skulle flytta hit upp och börja dille!
Du bröt allt mellan oss 2veckor innan jag flyttade hit, och du sa inte varför & vägrade prata med mig, förs nu, du sa att du inte klarade av att säga varför du gjorde slut, för du älskade mig då men kunde inte leva så långt ifrån med & Du skulle aldrig ha klarat av att vara så långt ifrån den du älskar... :(

Jag gav upp min livs kärlek för att flytta hit & gå den hära jävla skolan, jag gav upp min livs kärlek utan att ens tänka på det, förs det var slut och jag flyttat hit förs då slog tanken mig, vad jag har förlorat. Men då var det för sent,. Jag trodde jag hade släppt dig, men det har jag inte, och jag måste inse det! Fast jag bara försöker dölja det hela tiden, men det går inte längre, Jag älskar inte dig längre, men visst saknar våra 2år och 6månader vi hade tillsammans, även fast dom inte alltid var så bra.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar