onsdag 10 februari 2010

Onsdag kl 13,27..

mm, då försov man sig ganska bra idag, vaknade typ halv 1 och hade panik, så rusade upp ur sängen och sprang ut och fodrade hästarna
, Pratade med killarna i telen inatt och det var ett plus :) Fick mig på andra tankar och fick mig även att skratta,. Nu sitter jag i skolan, har igentligen lektion nu men sitter i datansalen istället.. Men ska snart gå iväg till lektionen tänkte jag, inte för jag har någon lust med det.

Det förra inlägget som jag skrev igår, måste bara säga en sak till er dillefölk som pratade med mig om det! Att hur kan ni vara så säkra på att i det inlägget så var det skrivet till just folk HÄR?. Och nej jag menade inte bara folk på dille i det jag skrev! Så ja, jag menade även annat folk i det jag skrev.
sånu vet ni, så ni behöver inte bli så jälva sura och ta åt er när ni inte ens är säkra på saker och ting..


Nu ska jag kila iväg,
Pusspuss
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar