torsdag 25 februari 2010

- Torsdag klockan 20,54

( En av tröjorna jag köpte )

Tjoho :)

Idag så har jag vart i skolan hela dagen och på ALLA lektioner :) Plus till mig, eftersom jag brukar vara ganska dålig på det..
Efter skolan så åkte penny & jag till stan, Och i stan så köpte jag 2 tröjor och smink och mat, och godis och gott så klart till helgen ;) Kommer blider senare på det jag köpte..

Ihelgen så vet jag inte alls vad som händer, är sugen på att på ut på krogen imorgon,men får se hur det blir med den saken :P Nu snart ska jag iallafall gå till penny och ha film mys med henne, imorgon så är det skola igen. Trött på den verkligen men tur att man åker hem nästa vecka och slipper skolan i 5 veckor ;) skönt som bara den.. Fast kommer att sakna allt folk hära uppe jätte mycket & det suger, men skönt att vara hemma länge och umgås med kära folket där nere..

Nu blir det muusik sen film mys
Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar