lördag 6 februari 2010

¤ Kl 20,28 & tillbaka till dennis :) ¤

Jahap nu är man tillbaka till dennis igen och data nördar oss :) kom nys hit typ, emma och pevny följde så klart med hiit :) underbart. Innan dennis kom och hämtade mig så var emilia & jag ute i ridhuset, för emilia red min underbara häst, och även jag med :) Han blir bara duktigare och dukitgare. Me like! Så resten av kvällen så blir att sitta hära med folket och umgås/data nörda oss ;) sen vid 01,00 så kör dennis oss tillbaka till dille igen, för han ska köra natta in till stan, och då ska jag lägga mig i sängen på en gång och sova, eftersom jag ska upp kl halv 9 och släppa ut hästarna, var sjukt segt imorse & kliva upp och ut gå till hästarna :P


Nej nu ska jag sluta skriva, för har inte alls något mer att skriva. men skriver mer ikväll/ natt kanske om jag orkar..

Pusspuss
/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar