lördag 13 februari 2010

,. Klockan 01.39

Grabbarna kom och hämtade mig förut en sväng, åkte in till stan & träffade folk och även lekte med bilarna som vanligt ;) Och Myys som vanligt! & alltid lika trevligt. Har saknat killarna lite nu när man inte har umgåtts så mycket med dom den senaste tiden,men nu så :) Och nu så kom jag nyss till dille, sitter här vid datan lyssanr på muusik och äter lite :P kände att min mage var lite hungrig.

Imorgon så blir det att gå upp kl,07,00 så borde snart kanske sova, men ska sitta vaken ett tag till,fast jag är riktigt mega seg! ;) Annars så vet jag inte alls vad som händer imorgon, sånt som märks,kommer säkert att dyka upp saker som vanligt

Nu har jag inte så mycket mer att skriva, och orkar inte skriva mera heller så :P
Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar