tisdag 9 februari 2010

Tisdag klockan 21,15 & ta mig långt här ifrån!

Jag är trött, sliten & jag orkar inge mer. käns som om jag snart kommer att falla ihop, ge mig mars och ge mig vingåker., känner att jag verkligen behöver komma bort här ifrån snart innan jag får för starka tankar om att sluta här och flytta hem.. Jag är trött på allt och alla, iallafall alla äckliga människor här som tror sig veta allt och är jälva skvallerbyttor! Dra ur min syn tack!! Jag behöver inte er i min närhet och behöver inte eran så kallade "falska" vänskap...

Idag är det tisdag.. Och jag sjukanmälde mig idag, men gick till skolan efter lunchen, då jag kännde mig bättre efter att ha knarkat alvedoon och sovit lite, men huvevärken är tillbaka nu! Idag på dille så har det vart tävling från kl 5 till kl 8 typ?. Så jag har spenderat min eftermiddag/Kväll ute i ridhuset och kollat :) Annars så har det inte hänt så mycket mer idag, Just nu så ligger jag här i sängen med datan & är helt helt slut både i kropp och själ känns det som.. Ska iallafall gloa klart lite på datan sen krypa ner i min säng tror jag och sova även fast klockan inte är alls mycket, men känner att jag behöver det, och då kommer man ifrån tankarna som tar över ens huve just nu..

,.

Du gör det inte lättare för mig.. Du gör mig osäker, på vad jag ska tro & tycka själv.. Varför gör du det så svårt för mig?,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar