torsdag 4 februari 2010

¤ Trött som bara den ¤ skolan nu.. ¤

God morgon till allt folk som nydligen har gått upp (;
Själv så sitter jag i skolan just nu, har nydligen haft ridning & nu har vi dans, men tycker det känns bäst att sitta här i data salen :P dans är inget för mig även fast det ser så jävligt roligt ut :P

Måste bara säga att när väckarklockan ringde idag 07,20 så var jag skit mega trött, eftersom jag inte la mig förs halv 5 inatt igen. Dock kom jag inte hem så sent ifrån mitt lilla äventyr ;) var hemma vid 2 halv 3 inatt tror jag, Så så fort jag kom hem så la jag mig i sängen med datan och lyssnade på muusik och lite annat eftersom jag då fortfarande var jätte pigg.. Pratade även med mitt ex oskar i telen i lite mer än 1 timma inatt :) Känns skönt att prata med han, som vän :)
Torsdag idag, och jag har en hel full bokad dag idag känns det som, ska iallafall hinna med att göra mycket saker,& plus att jag är skit trött.... Skulle även behöva hinna med att åka in till stan idag för att handla massa saker och mat till helgen, men idag så känner jag bara att det inte finns någon ork för det, så imorgon så MÅSTE jag in, eftersom lördag och söndag så går det inga bussar ifrån dille och in till stan, plus att jag även vill ha mat på fredag lördag och goodis och dricka ;)
´
Nu känner jag allt att jag inte orkar skriva något mer, även fast jag har mycket mer att kunna skriva om. Som tex mitt lilla äventyr ;) Men det ska ja inte skriva något om´, inte just nu iallafall :P kanske ni får höra något om, om några dagar..

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar