måndag 1 februari 2010

¤ Klockan är 22,44 & inge trött! ¤



Kom nys tillbaka till mitt kära ensamma rum, Sitter här nu med datan i sängen som vanligt & lyssnar på muusik :) Borde vara trött så att jag snart kan lägga mig och orka upp imorgon både ut till hästen och till skolan, men nejdå jag är inte alls trött. Vilket är förståligt eftersom jag sov till kl halv 3 idag :O inge bra..

Men klockan står nu på ringning kl 07,20 så då är det bara att kliva ur sängen, ut till stallet släppa ut min häst/ mocka för att sen gå och käka frulle! Och sen gå till skolan, och inte lägga mig i sängen igen som idag och somna om & missa hela skoldagen.

,.

är det kärlek, så är det kärlek?, Är det trovärdigt så är det, känner man sig säker så kanske man är det?
Finns det något som "heter" det där är ingen riktig kärlek? Om det finns något sånt, så vad är då svaret på den dära så kallade "riktiga kärleken" & hur ska den vara och hur är den?


/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar