onsdag 24 februari 2010

- Onsdag klockan 21,26


Hello :)

Dagen började med sovmorgon till kl 10, vilket uppskattades stort av mig, annars så har skoldagen vart sjukt seg, Erik & dennis kom och snodde mig ifrån skolan en stund idag för att åka in till stan en stund :) Dom hjälpte även mig att handla mat till min häst ( eftersom jag är halvt handikappad ) haha!, Och jag tackar dom för hjälpen :)
Idag så är det iallafall 100dagars & jag sitter här med gips och irriterar mig grymt stort på det! Håller tummarna för att gipset försvinner om 3 veckor, då jag ska in och kolla om skiten har läkt, vilket jag hoppas på..

När gipset är borta & tungan har läkt helt, då är jennifer på banan igen :) Då blir det stora mänger krogen för mig och alla underbara människor där hemma! Jag känner pepp tills det som bara den..

Nu orkar jag inte skriva mer, eftersom det går så himla segt med den handikappade handen och det skrivs fel tiden så jag måste sudda och skriva om hela tiden :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar