lördag 20 februari 2010

- Sen natt & tidig morgon, & svin kallt!

Godmorgon folket :)
Klockan är nu 09,40 & jag har vart vaken en timma snart ;) känner mig lite duktig om jag ska vara ärlig, Och bara tanken på att jag är pigg?, fast jag var ute sent inatt.

Igår iallafall, så vart det att umgås med grabbarna & emma , kolla på hockeyn hos kimen,(; Sen efter ett tag så kom såklart erik och dennis och hämtade mig, satt hemma hos dennis en stund att nörda data, ;) Sen drog vi in till stan ett tag, mysmys, alltid lika roligt/trevligt att umgås med pöjkarna,
Kom iallafall hem sen vid 3 på natten?. skönt som bara den, men fyfan vad kallt det var ute och är nu med..

Och nu så sitter jag hära, ska snart ut och röka med hanna :) Sen gå ut till stallet och kolla tänkte jag, idag på dille så är det tävling så blir väl att gå ner till ovalbanan sen och kolla, men är så jälva kallt, så kommer då inte stanna där länge och kolla :P

Hörs senare!Pusspuss
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar