onsdag 3 februari 2010

¤ Skit dag & ingen skola.. ¤

Ondags och klockan är 17,04 och jag kom nys till mitt rum efter att ha ätit något för första gången idag, Idag så vart det ingen skola för mig.Känner mig inte alls bra =/ Börjar bli sjuk på nytt igen tror jag och jag hatar´t. Fanny var så snäll idag som släppte ut min häst eftersom jag inte var kapabel till att kliva ur sängen. Tack så jätte mycket :)

Strax så ska jag ut och mocka till min häst och emilia ska även rida han idag, eftersom jag inte alls mår någe bra. Sen efter det så blir det att duscha och göra sig iordning för att sedan träffa dig :) and i like it..

Nej ni nu ska jag nog snart slita min röööv ifrån data stolen och ta på mig min sköna overall och gå ut till stallet och fixa ;)

/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar