tisdag 2 februari 2010

¤ Känns bättre, men tankar finns kvar där inne! ¤



Bara för att jag tycker denna kisse är sööt, så den får vara med i min blogg en gång till :) Just nu är kl 00,07 och jag ligger här vid datan lyssnar på musik och smsar med massa folk :) alltid lika roligt, och ett stort plus till den människa som lyckades göra mig lite gladre bara igenom sms (y)

Jag funderar på att snart släcka ner rummet och krypa ner i min säng och försöka sova denna natt, så jag orkar och kommer upp imorgon bitti och kommer iväg till skolan :P och som sagt orkar hålla mig vaken i skolan vore ett plus med,.
Imorgon så är det onsdag, skönt som bara den! Vilket innebär inte så långt kvar tills det är efterlänktad helg :) Ska bli skönt med helg igen måste jag säga, även om jag måste upp tidigt för att släppa ut min kära häst,

Idag för första gången sen jag flyttade hit om jag ska vara helt ärlig, Så hade jag en sådan stor lust att ringa hem till mamma och bara gråta för henne i telen och säga till henne att jag vill komma hem, men jag ångrade mig. Jag gjorde det inte, utan höll det för mig själv. Vilket heller kanske inte är det bästa, menmen..

Nej smsa klart med fölket och seen sova sängen ;)
Haaajdå!
/ jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar