söndag 14 februari 2010

¤ - I Like when you touch meee!


- Bild sen härom dagen när emilia rider min häst :)-

Helgen över & skolan imorgon igen.. Helgen har varit bra, orkar dock inte skriva vad jag har gjort & inte gjort. Den har iallafall varit bra, lugn och mysig och ja vad ska man säga ? :P Även lite dålig på sina håll med, men ska inte klaga.Har ändå haft en kanon helg, synd bara att dom måste gå så himla fort

Klockan är nu 23.01 och jag ska strax krypa ner i min säng & försöka sova, Inte för jag tror att jag kommer sova så mycket inatt, har så sjuk ont i min kära mage :O,

jag tycker om det.. jag tycker om att vara i din närhet, du får mig att känna mig så trygg.

Nej orkar inte skriva mer sorry, Skriver imorgon :)
Pusspuss snyggingar där ute ;)

/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar