torsdag 4 februari 2010

¤ Torsdag kl 18.20 ¤


Tråkigt som bara den, när klockan ringde förut för att jag skulle palla mig upp äta och sen rida min lilla häst. Måste bara säga att jag hade inte verkligen lust alls att kliva upp ur sängen var så himla trött,men var illa tvungen gick iallafall upp och åt middagen som var äcklig som bara den, vet att man inte ska säga så om mat. Men jag gillade inte den maten som serverades iallafall, Nog med det så gick jag ut och hämtade hästen och skulle börja fixa han, Och då får man såklart reda på att ridhuset är bokat från kl 6 till kl 10, Så ja det var bara att ställa in hästen kraken hänga tillbaka att saker och ja gå tillbaka till mitt rum, fast dock då inte sängen ;) även fast den ser skönt ut. Så nu sitter jag här lite smått irriterad eftersom ingen god mat och ridhuset bokat hela kvällen, och jag tänker inte rida ute om det ska blåsa såhär så kommer jag vara en levande isgubbe när jag har ridit klart :O

Nej nu smsa emilia att hon har kommit tillbaka till dille :) så nu ska jag ta på mig kläder och vandra bort henne, Ska mysa lite med henne tänka jag och ligga och kolla andra avnenyn om hon inte redan har kollat klart på det nya ansvnittet vilket jag inte hoppas att hon har, Klockan 8 ikväll så är det kvällfika :) suupermys som vanligt kommer det säkert att bli :) Massa dillebrudar tända ljus och massa tjejsnack, kan det bli bättre?


Nejnu sticker jag, hörs kanske senare snyggingar
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar