torsdag 11 februari 2010

Torsdag klockan 20,52

Nu börjar äntligen den här dagen gå emot sitt slut, och jag är just nu jätte trött & vill duscha! Men eftersom värmen i huset har gått paj så det är svin kallt så väljer jag nog att inte duscha =P Men ska iallafall hänga upp min tvätt som ligger i tvättmaskiner och väntar på mig..

Idag så var Thilde Höök här på dille, hon som vart med i bonde söker fru 09, som även driver eget företag med islandshästar, så har kollat på hennes föreläsning nu ikväll och tyckte den var bra och intesann :)

Imorgon är det fredag, och då blir det skolan & sen åka in till stan för att handla gottiheter till helgen ;) Ihelgen annars så vet jag inte alls vad som händer eller sker, har tänkt lite smått på utgång imorgon,men får se om jag hinner & har orken till det,eftersom jag dom senaste dagarna inte alls mått så vidare bra =/

Näe nu vidare till min tvätt, sen kolla film och slappa under mitt varma täcke så jag inte fryser ihjäl nu när det är så j*vla kallt här!

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar