måndag 15 februari 2010

- Måndag klockan 22,42

Jahap då börjar måndagen dra emot sitt slut, och jag sitter här med muusik i mina öron och käkar goodis som vanligt?, nja men nästan ;) har blivit lite mycket godis ätande för mig den senaste tiden( inte bra ) Men man lever bara en gång, som folk brukar säga..

Idag efter skolan så åkte jag filip och emma in till stan en stund handlade och så :) sen tillbaka hit igen, Emma och jag satte oss med våra feta godispåsar framför tvn och myyste ;) Annars så har jag inte gjort alls mycket idag, vart ganska seg dag idag, vilket är skönt eftersom min hälsa inte alls är på topp =/

Nu är det fan bara 3veckor tills jag åker hem :D ska bli så skönt att få komma hem, brukar inte ha hemlänktan men nu har den verkligen kommit fram & det är jobbit, men skönt att veta att det inte alls är långt kvar tills jag åker hem till "lilla vingåker" där jag igentligen hör hemma & där jag har allt?,.
,.

Idag så har jag även suttit och tänkt igenom mitt lilla liv som jag levt, och lever just nu Och även framtiden och min planer :) Och måste säga tack till min kära mormor som har söttat och stöttar mig nu och för min framtida bruk :) Så nu vill jag bara gå ut 3an så mina bruk och drömma få komma till verklighet :)

/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar