onsdag 10 februari 2010

Ondag klockan 22,25

Då var denna dag av klarad, nu sitter jag här ny duschad och fresch som man kan bli ;) Tycker att jag kan börja bli lite trött så man kan lägga sig snart eftersom man ska upp tidigt imorgon, så man inte försover sig imorgon igen,(suck)
Imorgon är det torsdag och det blir eventuellt stan efter skolan beror helt på om jag orkar rida min häst eller inte :P såja, Var iallafall till lungvik idag och hämtade ut mitt kära paket(som jag skulle hämtat ut för någon dag sen), Och i det fanns det massa roligt ;)

Just nu så fick jag ett sms av anya som frågade om jag skulle ut på krogen idag, Vilket jag skulle med grabbarna,men vart inte så eftersom annat kom ivägen, Så som ni märker så vart jag hemma. Men helgen då blir det allt utgång ;)

,.

Det känns som om allt börjar räta upp sig och komma på fötterna igen. Fast jag behöver ändå åka hem till vingåker ett tag känner jag, Och du?.. Varför pratar/ svarar du mig inte för?, känns som om du undviker mig eller något?. Fast du sa sist vi pratade att du inte göör det.. Så vad är det då för något?

/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar