fredag 5 februari 2010

¤ Staden östersund ¤



"you better die young baby"
Fredag & klockan är 12,50 och jag har slutat skolan ;) fast vi har igentligen dans just nu, men dans är som sagt inget för mig om jag får välja och bestämma själv. Så därför så slutade jag tidigare idag,. Imorse så försov jag mig eller ja klock fan ringde inte eftersom den stod på 16,20 men jag vaknade iallafall självmant kl 08,30 typ och fick panik så sprang ut till stallet och släppte ut min häst som ska vara ute kl halv 8, släppte ut han och rusade till skolan.

Nu väntar jag på att kl ska dra iväg till 10 över 3 så jag & pevny kan åka in till stan eller ja in till östersund och handla och sedan tillbaka hit till dille och kolla film och mumsa godis ;) myssmyss. Ska även försöka orka rida min lilla pålli idag med,eftersom han har stått nu i 2dagar. Men får se om jag har någon ork sen efter vi ha vart i stan, brukar vara jätte seg i kroppen på fredagarna..

Dagens muusik drog! - Nomy - You Better Die Young,
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar