onsdag 3 februari 2010

¤ Onsdag kl 19,o5 ¤



Hejhopp igen!
Kom nästan nys in från stallet efter att ha tagit in min häst och gett han mat och mysit lite med :) även om han inte alltid kanske uppskattar det, så gör jag det ändå. haha!
Just nu så sitter jag och lyssnar på en låt som får igång min tankar mycket med jennie som längre inte bor/går kvar hära på dille :(, och jag saknar henne som bara den! känns fortfarande skit tomt utan henne, Plus att vi hade så jälva roligt tillsammans hela tiden :) hoppas att hon snart kommer och hälsar på.

Imorgon är det som sagt torsdag vilket innebär 1 dag kvar sen helg :) skönt! Men imorgon så måste jag tvinga upp mig själv till skolan, även hur jag än mår eller känner mig.. Måste med ta mig i kragen och åka in till stan någon dag nu innan det är helg, och handla mat till helgen och goodis så klart ;). Och nästa vecka så blir det äntligen att ta hål i tungan (y), Måste även ta tag och färga mitt hår någon dag så det blir gjort, Skulle ha gjort det på jullovet när jag var hemma, men fanns aldrig tid för det? :O eller så hann jag bara helt inte med det

Nähe nu ska jag allt hoppa in i duschen och duscha sen fixa mig :) Hörs senare ikväll när jag har kommit hem ifrån min lilla resa ;)
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar