söndag 7 februari 2010

¤ godmorgon? :) ¤

Godmorgon allt folk :)
Klockan är nu 15,07 och lilla jag vaknade för en stund sen. har iallafall vart uppe och käkat pizza till frukost ;) Och nu ligger jag här, ska snart ta på mig och gå ut till stallet och mocka åt min häst.. Inge vidare kul, men sånt man måste göra.
Gårkvällen igår var helt okej :) roligt att umgås med det sköna folket och vara ifrån dille lite, segt som bara den idag bara eftersom man satt uppe lite sent igår, men som sagt.man lever bara en gång :P
Idag är det söndag vilket innebär skolan imorgon igen.. vilket jag som vanligt inte alls känner för,men skönt att det snart är looov iallafall så man får åka hem till lilla vingåker :)

Nej kliva upp ifrån sängen göra sig iordning lite,och gå ut till stallet?
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar