tisdag 2 februari 2010

¤ ledsen & irriterad, ta mig här ifrån! ¤

Sådär, nu är tillbaka till mitt lilla ensamma rum! Sitter just nu som vanligt & lyssnar på musik, och gör inget alls. Känner mig jätte osocial eftersom jag alltid brukar vara hos emilia på kvällarna och umgås, men just nu så känner jag inte alls för det. känner att jag bara vill vara helt jälva själv..

Tankarna bara flyger i huve på mig, och jag har lust att bara ge upp allt, och då menar jag verkligen allt.. Vet inte vad det är som får min på sånna hära tankar, men dom kommer ibland utan förvarning och jag kan inte hjälpa eller styra dom ifrån mitt huve! Och det går mig på nerverna. Allt känns bara så meningslöst, meningslöst att jag ens försöker med något,för allt verkar ändå bara skita sig för mig hela tiden, vad jag än gör och hur mycket jag än försöker. Dom flesta brukar säga till mig att jag inte ska ha sånna hära tankar, för du har jö en skit fin häst som kommer att bli jätte bra, och bla bla bla bla.. Men det spelar ingen roll! inte någon jälva roll alls,. När tankarna kommer så är allt bara skit och allt det positiva blir negetivt, Och jag vill bara släppa taget om allt och bara åka hem, iallafall för ett tag. För jag vet att dom här känslorna/ tankar går över. Men när dom väl är framme så känns allt så sjukt jobbit och åt helvete! Plus att jag har verkligen in sätt nu att jag inte har kommit över dig helt, som jag verkligen trott, och det gör inte saken bättre. Varför kan jag bara inte släppa och komma över dig? Lite mer än ett halv år sedan, men det finns ändå så mycket kvar av det ;S

,.

Till min vän!
Du är min allra bästa vän,
det hoppas jag du har på känn.
Du kan lyssna när jag vill prata
och du står ut när jag vill tjata.
Du är alltid glad och mysig
ibland är du oxså busig.
Vi har väldigt starkt band.
Lyckan är att ha någon att hålla i sin hand


Det dära fick jag av salina skrivet på ett kort innan jag åkte tillbaka hit upp! jag saknar henne :( <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar