onsdag 17 februari 2010

- onsdag klockan 15,54

Sitter på skullen (matsalen) i skolan med pennys data, och är jätte jätte seg och trött. Sitter just nu och väntar på att kl ska bli halv 5 så det är maat :) är skit hungrig eftersom jag inte ätit något idag,. Efter maten sen så är det stallmöte här på skolan,, för alla som har häst här på dille. och jag hatar verkligen dom dära mötena, för det är så mycket tjafs och skit och alla prata i mun på varann.. menmen bara att gå dit och se glad ut.

Igår kväll så kom erik och dennis & hämtade mig, Åkte med hem till dennis för att umgås och datanörda ;) Lika trevligt som vanligt, och så skönt att umgås med grabbarna..

Annars idag så vet jag inte alls vad som händer, senare ikväll så blir det nog att fara iväg till dennis igen & umgås :)

Nu orkar jag inte skriva mer & måste springa till huset och kolla om min tvättmaskin är klart :P
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar