torsdag 4 februari 2010

¤

Hello! ^^
Klockan är nu 14,29 och jag kom nyss till mitt rum efter att ha rökt med pevny :) Har även slutat skolan för dagen med.. Skönt som bara den, Så nu ligger jag här med datan och lyssnar på muusik och vanligt. Funderar även på om jag ska lägga mig och vila en stund så jag orkar rida min busiga lilla häst sen :P känner mig sjukt seg i hela kroppen just nu, och huvet mitt är också ganska segt! Men ändå så vill jag inte vila för då kommer jag bara att vara pigg i Kväll/Natt igen och då kommer jag säkert inte komma i säng förs sent igen?, Men om jag inte vila lite nu så känns det som om jag kommer att däcka ihop senare ? ;) Vilket då innebär att min häst kommer att få stå idag med,.eftersom jag inte mådde något bra alls igår,.

Imorgon så är det äntligen fredag :) ap sköönt om ni frågar mig, så sista skoldagen, och den kommer att kännas som all evighet säkert. Efter skolan vid 10 över 3 typ ? så blir det att ta bussen ihop med pevny för att åka in till stan och handla & sen tillbaka till "kära" dille.. Har igentligen lust att inte alls vara på dille något i helgen, utan bara komma hära ifrån ett tag och göra/tänka på annat. Men det går inte eftersom jag har min häst här som gärna vill komma ut på morgoen, bli riden och sen komma in för kvällen och allt.. Så ja, blir att vara på dille hela helgen,om man kanske inte åker in till stan bara över kvällen en sväng? :)

Nejni smått & gott folk, Nu ska jag nog trotts allt krypa ner i sängen och vila en stund tror jag. Så ja, jag orkar med det jag ska göra sen :p

Haajdå!
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar