lördag 6 februari 2010

¤

Hello :)
Klockan är nu 15,32 och jag vakande för en stund sen, har bara hunnit ätit en pizza och sen satt mig hära :) Gårkvällen var trevligt som bara den med grabbarna och rolig (: Stort plus för det.. Ikväll så blir det kanske att åka dit igen, nu väntar jag bara på att dennis ska vakna till liv så man kan få prata med honom.. Men han är sömntuta som vanligt? :P

Idag så skulle jag verkligen behövt städat mitt rum och tvätta lite & även rida min hääst, Men idag så är jag lat igen :P haha! Jag orkar eller känner inte för något av det dära om jag får bestämma, Fast jag ska ut och släppa min häst i ridhuset sen tänkte jag, så han får röra lite på sig eftersom han har stått nu i 3 dagar :P Plus att idag är det så jälva fint väder med så skulle vilja rida ut?, men har ingen ork för det i kroppen känner..

Nu ska jag nog försöka plocka upp lite på mitt rum så det känns bättre att var här inne, och sen ta mig en varm lång dusch :)

Pusshej
/jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar