fredag 12 februari 2010

Fredag klockan 17,58

Kom nys hem ifrån stan, har bara släppt in min häst innan jag satte mig här :)
Vart en mysvandring på stan med hanna emilia & pevny :) Vilket jag gillar, Stig hörde även av sig när vi var istan med, så emma och jag åkte med han tillbaka till dille :) Så nu sitter jag här lyssnar på muusik och smsar med emilia, ska väl snart gå ut till stallet igen och fixa klart det sista som jag inte orkade göra förut, Eftersom jag fröös nästan ihjäl

Senare ikväll så tänkte jag försöka vara duktig och städa mitt rum (inte för att jag tror att de kommer bli så,men kan alltid hoppas) Blir allså inte att åka in till staden för att gå på krogen ikväll, vilket jag var/är sjukt sugen och pepp på, Men som sagt ibland eller ofta när man har häst så kommer det förhinder :( Men sånt är livet, och skulle aldrig byta ut min kära häst för att få gå på krogen, Aldrig!

Nej skriver kanske något lite senare, ska som sagt gå ut till stallet, sen även smyga förbi emilia ;)

Pusspuss så länge
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar