måndag 8 februari 2010

¤ Måndag kl 14,57 ¤



Slutade nyss skolan,skönt som bara den. Plus att vi hade sovmorgon till kl halv 11 idag med :) Fast ja,jag sov såklart till 11. fyskäms på mig..
Så idag så har det bara vart en lektion för mig, och jag gillar´t som bara den!
Idag så blir det kanske att åka in till stan med emma, beror på om jag har fått in mina pengar på mitt kort eller inte, skulle även behöva åka till lungvik för att hämta ut mitt paket som ligger där och väntar på mig :) Annars idag så vet jag inte alls vad som händer och sker, ska iallafall rida och ta hand om min lilla häst som vanligt, så det är inget nytt för dagen, eftersom det är något som måste göras varge dag, vilket ibland kan kännas lite jobbit, men sånt är livet.

Jag vill att det ska vara 8mars! Så jag får åka hem till vingåker

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar