tisdag 23 februari 2010

- Tisdag & seg som bara den.

Har vart lite dåligt nu dom senaste dagarna på att skriva, men har mina små skyldigheter till det, Men nu så ;)

I söndags kväll iallafall så vart det att åka in till aktuen, efter att ha ramlat i trappan tidigare på kvällen..
Åkte in iallafall och fick den dåliga nyheten att jag skulle bli gipsad, Kul? nej verkligen inte, aja dom tror iallafall att jag bröt båtbenet i handen när jag ramlade ner för trappan. så nu blir det att ha gips i 3 hela veckor ;S och jag gillar´t inte!., Men måste iallafall säga att erik och dennis är guldvärda som körde in mig, och väntade dom timmarna jag var inne på akuten, Och sen så klart gulliga penny som var med mig hela tiden :)

Så nu sitter jag här i datasalen i skolan och väntar på min sista lektion för idag, har även malin brevid mig här på bordet ;)
Och som sagt skriva med gipsad hand är inte det lättaste kan jag lova.. Nej nu har jag inte tid att skriva mera, skriver mer senare ikväll.

Pusspuss
/ Jennifer

1 kommentar: