fredag 19 februari 2010

- Fredag klockan 16,59


Hejsan svejsan ;)

Lite dålig uppdatering & förlåt mig för det, menmen Igår iallafall (torsdag) Så vart det så klart skolan, Och direkt efter skolan så drog jag & emma in till stan, Då det vart att ta hål i tungan för mig ;) och ja det kändes kan jag säga, eller iallafall efteråt! efter det så vandrade vi runt i stan handlade och mötte upp hanna :) Sen kom filip och hämtade oss,och körde oss tillbaka till dille.. Sen resten av dagen så gjorde jag inte alls mycket än att försöka vänja mig vid att ha något i käften! haha..

Idag är det fredag, vilket innebär att skolan redan är avklarad så nu är det helg ;) Malin tjatar om att jag ska med ut krogen, och jag är skit sugen på det. men fan mina tunga är så jälva svullen och pga det så kan jag nästan inte prata? Japp, jag låter som en liten unge som håller på att lära sig prata. :P Så jag ska nog hålla mig hemma ikväll,kanske myysa med emma och hanna? :)


Nu är det bara 2 veckor tills jag lämnar Östersund & åker hem, hem till Vingåker :) Och där kommer jag att stanna i 5 veckor innan jag åker tillbaka hit upp.. Och det ska bli så skönt att få åka hem ett tag,till allt och alla :) Jag länktar...

Pusspuss
/ Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar