måndag 8 februari 2010

¤ Måndag kl 19,45 ¤

Måndagen börjar nu dra emot sitt slut,
Dagen idag har spenderats med att rida min häst med emilia och emma, Och så klart skolan som vanligt :P, håller även på att tvättar, så man får lite rena kläder att ta på sig, känns så jobbit att jag aldrig lär mig att tvätta innan tvättkorgen är skit mega full, jobbit varge gång men ändå så gör jag samma sak varge gång med utan att tänka mig för, först när jag står där med fulla tvättkrogen :O! haha,

Nej, trött och seg, allmänt förvirrad över allt och inget! Måste du göra det så svårt för mig?..

Imorgon är det tisdag och jag ska försöka orka ta mig in till staden efter skolan hade jag tänkt, passar på nu eftersom min häst ska stå imorgon så då finns det gott om tid för att åka in till östersund & göra massa ärenden utan att behöva stressa, jobbit bara att det går så jävla dåligt med bussar till och från stan..

Orkar verkligen inte skriva mer just nu, :P skriver nog imorgon. Nu ska jag prata klart med allt mitt kära folk på msn, sen hänga tvätt och sen krypa ner i sängen och sova, är sjukt trött idag..

Pusspuss
/Jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar