tisdag 9 februari 2010

God natt fuckers!


Bild ifrån götebrog 09!


- God natt fuckers ;)
Nu måste jag! ...
Jag är trött på att hålla allt inom mig. Så nu måste lite komma ut känner jag! Känner mig som en tickande bomb...
Men ni får sova med gott samvete ni små falska människor, ni måste verkligen sova gott om nätterna och må bra innerst inne av att gå runt ljuga om saker och sätta dit folk för något som inte alls stämmer, ni måste må bra av att göra så, eran så kallade "hobby"? kanske, eller är ni bara avensjuka på folket runt ikring er? eller inte har något eget liv, så ni snokar runt i andras? och sedan sprider falska rykten och sen inte vågar stå för det?, och även försöker bort förklara sig när man kommit på er?.. Så sluta ljug en upp i ansiktet och våga stå för vad ni ljuger om äckliga små 93;or, och även 91;or. Och det värsta är att ens vänner även går bakom ens rygg och snackar skit? Och sen inte vågar stå för vad dom sagt. Men jag vet nu vart jag har er kära folket..

Jag är rus & allmänt trött på er, och det kommer ni att få höra/ märka om ni inte snart lägger ner med erat bullshit.



i like you <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar